Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
It's already approaching profitability, Larian boss Swen Vincke told Eurogamer. Divinity: Original Sin cost around €4m to make, following a successful Kickstarter that raised just under $1m.
"It's doing pretty well," Vincke said. "We're very happy about it. And to be honest we didn't expect it. We thought it was going to do well but not this well.
"It's definitely the fastest-selling game we've ever published. The last figures I saw we were at 160,000. For us that's pretty good. We're definitely going to break even and hopefully we'll make sufficient profit for our next game."
Oh jetzt hätte ich schon gerne einen PC!
Hab gestern die Vids gesehen, das sieht schon verdammt lecker aus. Ich muß nur den Pc irgendwie anders hinstellen damit ich wieder ans Zocken komme.
Junge, wie oft soll ich es noch sagen, zieh nach Bochum ! Eine Nachbarin will sogar ihre Wohnung verkaufen, das ist die Gelegenheit !![]()

We have an update for you![]()
We are going live with Divinity: Original Sin tomorrow![]()
We really want to apologize to everyone regarding the lack of updates but we wanted to be ABSOLUTELY sure that we would be able to get the game out to you guys and gals tomorrow![]()

Fuck, gerade die Möglichkeit das Ding für $17 (+ Paypalgebühren) zu kaufen. Ahhh![]()
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen