Foren Aktuelles Erstellen Mitglieder Anmelden

MULTI Need for Speed: Rivals

Benutzer, welche sich diesen Thread anschauen:

PS4's Need for Speed Rivals more visually impressive than PC version
We spent the first part of our session playing the Windows PC version of Rivals, which ran well, with a PlayStation 4 controller. Later, we switched to the PS4 version and were surprised to find a game that looked even more impressive than its PC counterpart, with better texture detail, improved lighting on cars and sharper graphics overall. The PS4 version did suffer from a higher incidence of issues such as parts of the world failing to load, but developer Ghost Games assured us they would have those problems ironed out in time for launch.
http://www.polygon.com/2013/10/18/4851148/need-for-speed-rivals-hands-on-alldrive-pc-ps4

Lol.

Anyway. PC Version mit Dualshock 4.

2741.jpg

Und alle Videos sehen aus wie Hot Pursuit 2.0 :waah:

Das wäre so genial, ich würde nur endlich gern erfahren um wie viel besser die nextgen nun aussieht, sonst kann ich es auch auf meiner 360 zocken.

Man scheint aber doch einiges an Recycling betrieben zu haben. Einige Passagen in der Spielwelt erinnern mich irgendwie an Most Wanted 2012, die Stelle mit dem Leuchtturm zum Beispiel.

Nachdem Driveclub erst verspätet kommt, muss ich jetzt entweder zur One wechseln oder doch NfS Rivals kaufen, da ich ein Rennspiel zum Launch auf jeden Fall brauche.