Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.

zu viele animes geguckt?Man muss sich Prioritäten setzen. So.
Edit: Ist der Mech nicht sogar auf mir gelandet?![]()

Du meinst, du bist unter dem Mech gelandet.Ist der Mech nicht sogar auf mir gelandet?![]()

Komm gerade gar nicht mehr auf den Server drauf. Und wenn doch nach wenigen Sekunden Verbindungsabbruch.![]()
Fixed
Added
- Stat reset on PS4 controller disconnect at specific points in the game. Issue only occurred on PS4.
- Multiplayer games shown despite being full (4/4). This is now a filter option, on by default.
- Player customization and upgrades are saved when exiting the armory. (This save is local only.)
- In local COOP only player 1 stats were being uploaded (all were still saved locally). All players stats should now be uploaded correctly.
Changed
- Veteran Controller Mode in settings – increases trigger and analog sensitivity.
- Speed of post game stats screen increased.
- Kicking no longer allowed if one player has entered the shuttle during extraction.
- Improvements to the Multiplayer search and filtering.
- Improved error messages when joining games, if you are unable to join a game because it became full, it will now tell you.
- Game now remembers the chat volume set for other players between loading screens.
Guter Patch so flott nach Release.
Aber bedeutet wahrscheinlich wieder ein Wochenende ohne Spiele mit KTlern.![]()
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen