Foren Aktuelles Erstellen Mitglieder Anmelden

MULTI Warhammer: Vermintide II

Benutzer, welche sich diesen Thread anschauen:

G

Gelöschte Mitglieder 213

Gast
Erscheinungsdatum
8. März 2018
Fatshark_Vermintide_2_Enemies_Key_Artwork-1-e1508304570223.png

Entwickler: Fatshark Games
Publisher: Fatshark Games
System: PC, PS4 & Xbox One
Release: PC: 08.03.2018 / Xbox One: 11.07.2018 / PS4: 18.12.2018

Warhammer: Vermintide 2 is the sequel to the critically acclaimed Vermintide. It’s time for players to return to the memorable first-person co-op experience with intense world class melee action.

Set in the dark and grim Warhammer Fantasy world, you must join forces with up to three other players to tackle the endless hordes of enemies. Equipped with a variety of melee and ranged weapons, you and your team are all that stands between utter defeat and victory - and if you fall so will the Empire.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.
ss_fa87f0df0c8975cb692adb4ed5830a94f54f5c4c.1920x1080.jpg

ss_c208a8e1e2adaae1fe2a06a06b651f665595e69b.1920x1080.jpg

ss_0ab9a2a6986fdc137f19fc5d8c5e7002c2bb8925.1920x1080.jpg

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Patch 1.1 erschienen!

95f9de4706185bb347e9cc7b6772ad1b5ba64ebe.png

Okri's Challenges

Have a look at the table next to Lohner - here you'll find both Daily Quests, and Challenges. These tasks span the whole range of difficulties, and give you rewards in the form of loot chests, skins, hats, and portrait frames.

For most of these challenges, everyone starts fresh. You might be a veteran with hundreds of hours in the game, or you bought the game today - everyone starts from scratch with Okri's Challenges.

And when you complete these tasks - and successfully finish the current mission, head to the table next to Lohner and claim your reward.

Mods

Vermintide 2 Steam Workshop has officially opened! It can be accessed from the Community Hub in your Steam client.

From here you are able to download mods to be played in the Modded Realm of the game.

Switching between Official Realm and Modded Realm can be done through the launcher. Modded Realm has a no holds barred stanced towards mods and custom content, but on the other hand will not be able to give new drops, allow challenge/quest completiong or grant XP.

Cosmetic Hats, Skins, and Portrait Frames

For many of you, Veteran items and cosmetic items are a big part of why you play the game - it's the end game for our more seasoned players.

In this update, we're adding a lot more hats to the Commendation Chests, for all heroes and careers. And we're increasing the drop rates of all hats and Veteran items in Commendation Chests, and loot chests from Champion and Legend difficulties.

Cosmetic hats drop from Commendation Chests, for the specific hero you have selected. We've made changes so that you won't be receiving duplicate hats. If the currently selected hero already has all available hats, a random new, unique hat will be awarded to you.

There is also a small chance that a Commendation Chest will drop a Veteran item.

We feel like there is a good amount of cosmetic and unique looking items right now - and we're happy with the current rate at which they drop. So to those of you who have been hoarding chests - you're free to open them now. We won't be tweaking drop rates for these chests further.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.

https://steamcommunity.com/games/552500/announcements/detail/1654390583380272139

Durch den gamespass heute Abend gezockt und es macht total Bock. Das Monsterdesign geht fit, die Grafik passt, das generelle Artdesign ist ziemlich cool (Herr der Ringe mäßig plus abgefahrene Monster) und Performanceeinbrüche habe ich bisher auch nicht feststellen müssen. Eigentlich nicht mein Genre aber das gefällt mir sehr, sehr gut.
Aber erstmal abwarten wie das Leveln sich entwickelt usw. Sollte man definitiv ne dicke Chance geben!

Gibt's Infos zum PS4-Release? Sieht ja sehr gut aus und wenn paar KT'ler am Start wären, würde ich es mir vielleicht auch holen. Nur ab September, spätestens Oktober ist das Jahr so gut gefüllt, dass sich das Game hinten anstellen müsste.

Gibt's Infos zum PS4-Release? Sieht ja sehr gut aus und wenn paar KT'ler am Start wären, würde ich es mir vielleicht auch holen. Nur ab September, spätestens Oktober ist das Jahr so gut gefüllt, dass sich das Game hinten anstellen müsste.

drizzt und ich haben den vorgänger an der ps4 gespielt, aber zu einem zeitpunkt, als das spiel schon tot war. denke zum nachfolger wäre wir vielleicht direkt am start, nachdem wir schon w40k: deathwing übersprungen haben. liegt aber am ende wie bei dir am release-fenster... wenn sie das ding september/oktober bringen, sieht's es eher schlecht aus.

Also nachdem ich den ersten Teil schon ganz spaßig fand, würde ich zumindest mit hoher Wahrscheinlichkeit auch zum Start dabei sein...

Hab gestern mal den Prolog gespielt, bis zur Char-Auswahl.. .Also mir gefällt es nicht.
Viel zu viel Gelaber und irgendwie wurde mir nicht klar, warum ich da bin und warum ich da was machen soll... -> uninstall

„Schatten über Bögenhafen“ führt mit der bevorstehenden Zerstörung der Stadt Bögenhafen neue Inhalte in Vermintide 2 ein. Die Helden werden damit beauftragt, die Quelle von Nurgles Verderbnis zu finden, die die Stadt langsam verzerrt. Ihre Suche beginnt in der Grube, einem von Krankheit heimgesuchten Armenviertel, und führt sie über den Fluss in das Viertel Göttenplatz.

• Zwei neue Levels in der Stadt Bögenhafen
  • Neue Kosmetik, darunter Hüte, Skins, Portraitrahmen und Illusionen
  • Neue Quests und Herausforderungen

PS4 Release: 18. Dezember 2018

Back to Ubersreik DLC erschienen!
Our second DLC brings with it version 1.4, update #43. Which includes plenty of bug fixes and tweaks, three new missions and five new weapons for players who own Back to Ubersreik.