Das Ganze nennt sich "The big four" und bisher stehen folgende Daten fest:
Weitere folgen!
Ich kann nich mehr, das ist der Hammer!!!!




Quelle: http://www.metallicamp.de/news/news.php
Look for the four of us at the Sonisphere shows in Warsaw, Poland and Prague, Czech Republic on June 16 and 19, 2010 with a few more of the festival dates still in the works, you can be sure these shows won't be the only ones.
Weitere folgen!
In the words of Lars: "Who would have thought that more than 25 years after its inception, thrash metal's big 4 would not only still be around and more popular than ever, but will now play together for the first time...what a mindfuck! Bring it on!"
Ich kann nich mehr, das ist der Hammer!!!!





Quelle: http://www.metallicamp.de/news/news.php






