Foren Aktuelles Erstellen Mitglieder Anmelden

PC XCOM: Chimera Squad

Benutzer, welche sich diesen Thread anschauen:

G

Gelöschte Mitglieder 213

Gast
Erscheinungsdatum
24. April 2020
XCOM-Chimera-Squad-Key-Art-pc-games.jpg

Entwickler:
Firaxis Games
Publisher: 2K
System: PC
Release: 24.04.20
After years of alien rule, humanity won the war for Earth. But when the Overlords fled the planet, they left their former soldiers behind. Now, five years after the events of XCOM 2, humans and aliens are working together to forge a civilization of cooperation and coexistence.

Welcome to City 31, a model of peace in a post-invasion world. However, not all of Earth's inhabitants support interspecies alliance. Chimera Squad, an elite force of human and alien agents, must work together to destroy the underground threats driving the city toward chaos. Your agents are unique: each of them equipped with special tactical abilities and driven by a different motivation for joining Chimera Squad. Deploy targeted team members to investigate and combat the dangers that pervade the districts of City 31.

Lead Chimera Squad through a new experience that innovates on XCOM's turn-based legacy, utilizing strategy, teamwork, and new breach-and-clear gameplay to complete your mission objectives.

The future of City 31 depends on you.

Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.
Um diese Inhalte anzuzeigen, benötigen wir die Zustimmung zum Setzen von Drittanbieter-Cookies.
Für weitere Informationen siehe die Seite Verwendung von Cookies.

Zuletzt bearbeitet von einem Moderator:
Ich freu mich über jedes Xcom... schon seit Amiga Zeiten... aber langsam gehts für mich in die falsche Richtung. Ich hätte lieber was Richtung Terror from the deep gehabt...

Mir hat schon bei Teil 2 irgendwie die Invasion des geheimnisvollen Gegners gefehlt...

Zeigt bei mir 16.59€ an.

Ist aber auch nicht wild, weil man xcom titel alle mindestens drei mal für lau bzw. Irgendeines bundle abos sowieso bekommt.

Zuletzt bearbeitet: