Foren Aktuelles Erstellen Mitglieder Anmelden

MOVIE The Governator (Zeichentrickserie bzw. 3D-Film mir Arnie)

Benutzer, welche sich diesen Thread anschauen:

MiXeR

Anführer der Glücksbärchis
Moderator
governator2jgxk.jpg


Schwarzenegger's The Governator to Become a Movie, Too

CineWebradio and Deadline report that Arnold Schwarzenegger announced at MIPTV today in Cannes that in addition to an animated series and comic book, The Governator will become a 3D feature film as well. The former California Governor said the movie will be ready in early 2013.

"The Governator" will kick-off with a 52-episode animated series that will feature the voice and image of Schwarzenegger. The series is expected to launch in late 2012.


Read more: Schwarzenegger's The Governator to Become a Movie, Too - ComingSoon.net http://www.comingsoon.net/news/movienews.php?id=75965#ixzz1IZO7JpKF

Und alle so: Yeah!

Ne, Arnie, so wird das nix mit dem Comeback. Über einen vernünftigen Spielfilm hätte ich mich gefreut.
Eine Zeichentrickserie inkl. Comic und 3D-Film kann er sich sparen.
 
Zurück
Oben