Folge dem Video um zu sehen, wie unsere Website als Web-App auf dem Startbildschirm installiert werden kann.
Anmerkung: Diese Funktion ist in einigen Browsern möglicherweise nicht verfügbar.
Quelle: wiitaliaWii U version of highly anticipated Ubisoft sand-box Watch Dogs might have been cancelled. Originally planned for release on November 19, 2013, the game was pushed back to the second quarter of 2014.
![]()
The rumor comes from one of our readers, and has been confirmed by Italian GameStop stores. Last week, our reader received a call by a GameStop employee, saying that his previously preordered copy of Watch Dogs for Wii U was not going to be offered; therefore, our reader was advised to move the preorder to another game. Asking for reasons, the employee told him that Ubisoft scrapped this version.
Some days later, he went to another GameStop, in order to preorder again the game; even in this case, he could not do so, because Watch Dogs for Wii U was not available in the store database.
Wiitalia tried to contact some GameStop store, and in each case the conclusion was one and just one: Wii U version of Watch Dogs is not available for preorder because Ubisoft cancelled it. It seems that Wii U hardware and software sales played a role in this decision.
We are waiting an official response from Ubisoft, which might come in a few weeks, when the software house will release additional information on the game release date.
Ich dachte auch immer, Ubisoft Spiele werden automatisch für alle Systeme über ~Toaster entwickelt.
Doch ich.Ist mir ehrlich gesagt egal, die WiiU Version hätte doch eh niemand gekauft wegen der viel schlechteren Grafik.
Gerüchten zu Folge soll der neue Siemens Toaster besseres GPGPU als die Wiiu bieten.
Er soll dabei aber auch extrem heiß werden.
Doch, die Leute die Vllt mit ner Wii U als einzige Konsole liebäugeln könnten eben wegen sowas abspringen.Ist mir ehrlich gesagt egal, die WiiU Version hätte doch eh niemand gekauft wegen der viel schlechteren Grafik.
Doch, die Leute die Vllt mit ner Wii U als einzige Konsole liebäugeln
Wie viele sind das denn, drei?![]()
Doch, die Leute die Vllt mit ner Wii U als einzige Konsole liebäugeln könnten eben wegen sowas abspringen.
Ist mir ehrlich gesagt egal, die WiiU Version hätte doch eh niemand gekauft wegen der viel schlechteren Grafik.
Wir verwenden essentielle Cookies, damit diese Website funktioniert, und optionale Cookies, um den Komfort bei der Nutzung zu verbessern.
Siehe weitere Informationen und konfiguriere deine Einstellungen