PS4/PC Knights and Bikes

Dieses Thema im Forum "Rollenspiele & Adventure" wurde erstellt von Nasreddin, 5. November 2016.

Erscheinungsdatum: 27.08.19
  1. Nasreddin

Nasreddin

Genre: Action-Adventure
    Entwickler: Foamsword
    Publisher: Double Fine
    System: PS4, PC
    Release: April 2017

From the blended-brains of Rex Crowle (Tearaway & LittleBigPlanet) and Moo Yu (LittleBigPlanet, Ratchet & Clank) comes KNIGHTS AND BIKES, a hand-painted action-adventure set on a fictional British island in the late 1980s.

Players will take on the roles of Nessa & Demelza to explore an island with their bikes. They’ll uncover treasure, mystery and trouble. This leads to them ultimately attempting to steer the ancient island away from modern ruin.

They’ll be pedalling into danger, facing threat head-on with frisbees, water-balloons, puddle-stomping, and whatever other kid-like schemes that players can improvise.

Each islander that Nessa & Demelza rescue passes on new abilities, allowing them to do more and travel further. So as they face-up to the adult world, its their ingenuity, friendship, and wide-eyed-wonder that guides the adventure.

KNIGHTS AND BIKES is designed for one or two players (playing locally or online) and was funded successfully via Kickstarter in March 2016.

2. Nasreddin

Nasreddin

3. drizzt

drizzt Senior Cookie Correspondent

4. Para

Para Moonlight Greatsword Content Team

5. Wolkenspaziererin

Wolkenspaziererin

Oh Gott, das sieht ja irgendwie richtig cool aus :lol: @Barry the Scary was sagst du? :D

Barry the Scary gefällt das.
  6. Barry the Scary

Barry the Scary

Keine Ahnung was ich mir da gerade angesehen habe, aber mir gefällts :D

Wolkenspaziererin gefällt das.
  7. Wolkenspaziererin

Wolkenspaziererin

Sehr cool, dann wird gespielt :D

r3jTnU6iEwpbO.gif

8. Barry the Scary

Barry the Scary

Habe es heute Abend mal mit @Wolkenspaziererin im Coop gespielt und bei mir war die Performance auf der Pro teilweise echt erschreckend! Kam mir stellenweise vor wie mit 10 Frames, hoffe das wird noch behoben.

Nasreddin und Wolkenspaziererin gefällt das.
  9. Wolkenspaziererin

Wolkenspaziererin

Ja, war voll schade :(

Hoffentlich bekommen die das schnell auf die Reihe, denn das Spiel ist an sich sehr vielversprechend. Der Gesang ist schrecklich und cool zugleich, die Grafik sehr bezaubernd bis hin zu ziemlich abgedreht: Hätte eigentlich Feuer gefangen :D

Nasreddin gefällt das.
  1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.