PS4 Day 1 Patch bringt 5 Stunden Bonus Gameplay

Dieses Thema im Forum "inFamous: Second Son" wurde erstellt von Darko, 20. März 2014.

1. Darko

Darko

InFamous: Second Son day-one update adds 19 new missions, graphics and performance tweaks

A day-one patch for inFamous: Second Son will add 19 new missions with five hours of additional gameplay, according to Sucker Punch.

[vid]http://www.youtube.com/watch?v=3P8vMnfdxBo[/vid]

According to a post on VideoGamer, content is part of the Paper Trail storyline, which is a side-story which includes both an online and in-game story arc where players will set out to discover the full story behind the D.U.P.’s occupation of Seattle. Web-based investigations will play a part in this.

Access to new content will be released each week for six weeks and will be accessed in-game. The content was developed by both Sucker Punch and ARG company 42 Entertainment.

The 300MB update also includes the Cole’s Legacy Content Pack available for free to those who pre-ordered the game. Additional tweaks and improvements made to difficulty, increased NPC density, and graphics will be applied as well.

Full content updates and patch notes

Cole’s Legacy Content Pack

• FREE with pre-order
    • Explore the events immediately following inFAMOUS 2
    • Work with an investigative reporter to understand the source of conduit powers
    • 4 story missions, approximately 1 hour of gameplay
    inFAMOUS Paper Trail Storyline

• FREE bonus missions and exclusive web content
    • Innovative online and in-game story arc co-developed by Sucker Punch and 42 Entertainment
    • Manga and murder, follow the trail of origami doves to discover the full story behind the D.U.P.’s occupation of Seattle.
    • 19 story missions and corresponding web-based investigations, approximately 5 hours of unique gameplay.
    Difficulty Balance

• Normal difficulty has been slightly increased to challenge the player’s mastery of their powers
    • Expert difficulty has been fine-tuned to ensure it is the best experience for skilled gamers
    • Karma progression extended to support longer playtime
    Boss Fights

• The boss fights have been re-tuned for difficulty and fun
    • More dynamic boss behaviors and attacks
    Pedestrians and DUPs

• Engine performance tweaks to allow for more life and activity in the city
    • Increased pedestrian and traffic density and variety
    • Increased pedestrian-related karmic opportunities
    • Post-story enemy activity and D.U.P. raids
    Technical Improvements

• Graphics and performance improvements
    • Fixes for a small number of infrequent blocking bugs
    • PSN integration to support Paper Trail DLC

via vg247.com

Laruzo, Zimtzicke und pil gefällt das.
  2. Phear

Phear

Jo, wie verknüpfe ich mein PSN Konto mit der Paper Trail Seite? Wenn ich die Paper Trail Missionen starten will, sagt er immer, er findet kein passendes Paper Trail Profil... Die Paper Trail Seite (InfamousPaperTrail.com) ist richtig schlecht...

3. M4rius93

M4rius93

Was sind das für Missionen und wo finde ich sie?

zvezda gefällt das.
  4. M4rius93

M4rius93

Hmmm, hab die Mission gefunden. Nun soll ich mich bei Papertrial registrieren. Hat das schon jemand gemacht?

5. Laruzo

Laruzo

Was ist den das genau? Kann man die Missionen auch später machen wenn das Spiel durch ist?
    Edit. Kann mich dort nicht Registrieren, die seite funzt nicht richtig.

Zuletzt bearbeitet: 21. März 2014
  6. M4rius93

M4rius93

Das sind rund 5 Stunden Spielzeit, 19 neue Missionen. Zu finden später, dort wo die Neon-Tante wohnt. Eben, bei mir geht die Seite auch nicht. War mir nur nicht sicher ob der Fehler bei mir lag.

7. Laruzo

Laruzo

ne, liegt nicht an dir :(

8. M4rius93

M4rius93

Die erste Mission konnte ich so machen, dann fängt er an zu meckern, er wolle sich mit meinem Papertrial-Acc. verbinden.

Achtung, nur für die, die die erste Mission schon gespielt haben

Ich will ein Papier-Condoit werden!!!!

9. Laruzo

Laruzo

Hast dich nun auf der seite Registriert?

10. M4rius93

M4rius93

404 Not Found :ugly:

11. Laruzo

Laruzo

Die Seite scheint nun besser zu laufen, habe einiges schon Freigeschaltet http://infamouspapertrail.com Habe es nun auch hinbekommen mein PSN zu verknüpfen und die Zweite Mission zu Spielen.

12. Xenobyte

Xenobyte

Bei mir kommt keine Bestätigungsmail womit ich meine Anmeldung abschließen kann :heul:
    So hat endlich geklappt, muß ich jetzt mein PSN Acount mit dem Paper dingen verknüpfen oder wie läuft das jetzt genau :? ?

Zuletzt bearbeitet: 23. März 2014
  13. Laruzo

Laruzo

Ja bei Profil drauf gehen, irgendwo rechts ist dann ein psn zeichen.

14. Xenobyte

Xenobyte

Ah ja, habs gemacht, da steht jetzt angemeldet als cwXeno , sollte ja dann geklappt haben :)
    Wie und wo kann man die Klamotten wechseln? Ingame stand ja häufiger was von Jacke so und so freigeschaltet :skep:

15. Laruzo

Laruzo

Optionen drücken und dort gibts ein punkt zwischen skillbaum und Karte, dort drauf drücken.

1. Diese Seite verwendet Cookies, um Inhalte zu personalisieren, diese deiner Erfahrung anzupassen und dich nach der Registrierung angemeldet zu halten.
    Wenn du dich weiterhin auf dieser Seite aufhältst, akzeptierst du unseren Einsatz von Cookies.